Ahmehej

Det var kallt idag. Och det var väldigt kallt att ha picknick! Sitta där på en filt, käka kall mat och dricka vin. Halv 2. Amagad. Hoppas deras bilder blev bra iaf.


Tommy är barnvakt idag. Så jag kommer nog vara själv hemma ett tag. Kollar lite på tv och så. Som vanligt :-)


16 dagar kvar innan gröna öppnar och jobbet startar. På onsdag nästa vecka ska jag köra upp mig på Lustiga och Kärlekstunneln. Kärlekstunneln blev jag aldrig uppkörd på förra året men det ska nog gå bra. Jag satt ju där några gånger iaf ;-)


Sitter och tittar på AFV nu. Och det är ett musikmontage-avsnitt! Så dom räknar ner 4 montage och 1 ska då vara bäst (of course).
Dom är ju det bästa i hela serien ju! haha


Jag har inte kommit på vem som är min pengatjuv än..........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0