Andra dagen slut

Är trött. Trött, trött, trött..
Trött på dumungar. Och det är bara andra dagen på jobbet!!! GAH! Dom blir bara dummare och dummare. Eller trögare och drygare. "Det känns skönt att man har makten" som Susanne sa idag. Sant så sant. Jävlas ni så ringer jag min chef som ringer varkterna. Sen: bye bye!
Rätt åt.
Fast inget sånt idag. Tur, eller inte.. Whatever.

Slapp stå själv! Fick vara med Jill, min löv. Fast sen bangade hon och gick hem tidigare. Stod själv en och en halv timme, nej två va det nog. Sen hade jag rast. Sen fick Susanne stå med mig den sista en och en halvan. Då kom Dhani (från Ateens) och Natacha Peyre dit. Dom är tydligen väldigt nykära så en tur i kärlekstunneln va väl given..


Ska slänga mig i sängen nu. Börjar 12 imorgon igen.. Måste gå upp vid åtta kanske. Måste laga en matlåda till mig för imorgon va det ingen god mat i matsalen. Om jag inte vill ha spaghetti och köttfärssås igen. Not.


Tack Sofia, just han va det ;-)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0