April, april!

Tragiskt. Jag har inte lurats. Och jag har inte blivit lurad.. Tråkigt. :-)


Hade en gryymt kul kväll igår! Fest hemma hos Jocke och Janet. Astrevligt. Precis som förr i tiden. Drack lite vin. Det var gott. Sen spelade vi spel: gitar hero och buzz. Buzz var kul, men svårt.. Eller så var det för att jag var så full.
Sen tjuvringde vi! hahaha! I ungefär en timme. Femton samtal gick till 118 118 typ. Vi frågade efter adressen till Mekonomen i Falun. Adressen är Ryckepungvägen 1. hahahahaha!! Så jäkla roligt.. Men dom fattade nog att vi drev med dom.

Sen träffade jag och Älsklingen min syster och hennes kompis Anna på bussen på väg hem. Vi skrattade som fan och hade skitkul. Sen när vi va en station från hemma så är det en kille som ba: vänta här ska jag av. När dörrarna stängs. Vi visste vem det var och började skratta typ: haha, han går av en station för tidigt. Sen körde bussen och det va vi som missade vår istället. hahaha
Det är konstigt att jag inte har ont i magen nu :-)


Sen idag gick jag, Tommy och Perku en långpromenad. Skönt som tusan...
Nu ska jag hälsa på en vän till familjen och så ska vi ta tåget som går 20 hem. Sen är helgen slut, och det är måndag igen. Fast den här veckan kommer nog gå snabbt. Min andra syster Lisa kommer och hälsar på över en natt. Hon har lov nu. Sen åker jag hem hit igen på torsdagkvällen..


Trevlig fortsättning på söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0