Filmkväll

Imorse vaknade jag tidigt. Klev upp och åkte till skolan, nästan på en gång. Jobbade med artikeln som skulle lämnas in idag kl 17. Sen orkade jag inte mer och lämnade resten till Daniella och Erik. Åkte till Kista istället och lunchade med Tommy. Vi åt på Levinsky's. Dom har grymt goda hamburgare men personalen är så otrevlig, all the time! Synd att dom är så... Men hamburgarna gör det värt.
Sen handlade jag lite och åkte hem. Sitter nu här. Som alltid. Ska strax städa. Vi får gäster ikväll som ska kolla på film. Vi har inte valt än men ska hyra innan, typ runt sex.

Det är väl ungefär det.




(Jag har det-sjukan, tyvärr)

Kommentarer
Postat av: syster

saknar dig syster

2007-04-19 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0