Gah!

Regn!! Hatar regn!! När jag vaknade droppade det på fönsterbrädan. Och det är bland de värsta ljud jag vet.. Jag vill aldrig någonsin ha regn... Om det inte sker på en halvtimme och har åska med sig och att det sen bli varmt och soligt igen. Då är det bara mysigt fkt..


Idag ska jag till grönan och köra upp mig på mina attraktioner. I år ska jag återigen stå i Lustiga huset. Och så Kärlekstunneln. Klockan 12 ska jag vara där.. Sen åker jag väl hem. Ska fixa klart en restuppgift som jag har vart för lat att göra..
Ungefär.


Imorgon kommer jag nog gå på en filmkväll med Petronella och Erica. Sen på fredag har vi kanske tjejmiddag. Det var länge sen.. Vet inte vad vi ska äta än bara.. Men något billigt ska det vara :-) Pengarna kommer först om en vecka..


Glider vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0