Glad påsk!

Damn. Vaknar allt för tidigt. Har sovit i tio timmar nästan, men i alla fall. hehe.. Var så trött igår. Slocknade med Kalle Anka-pocketen i handen (obligatorisk nattlektyr i Eskilstuna). :-D
Idag är det påsk. Glad, glad, glad påsk!
Vi gömde mamma och pappas påskägg igår. Snart ska dom få leeta. mwahahaha. Men mamma jobbade natt igår/idag så hon ligger och sover nu. Hon lär sova ett tag till och jag och Perku ska iväg till Tuna Park och kolla på kläder till henne. Så vi hinner nog åka innan mamsingen vaknar.
Men sen är det påskbordsdags halv tre. Mormor kommer hit och äter med oss.
Imorgon kommer jag åka till Ärla och äta mer påskmat. Yummie! Sen lär det bli rester på måndag. Och till frukost. Ägg, ägg och lax, lax. Ehm... Jo, på måndag under dagen lunch ungefär kommer vi åka hem till Stockholm igen. Mamma och pappa ska på kryssning så vi liftar med dom hem igen. Billigt och bekvämt. Fy tusan vad vi satt i bilkö med bussen hem igår!! En halvtimme blev vi försenade. Inte roligt.. Det är nästan så att man vill betala dom där 40 kronorna som skiljer för att få komma fram i tid.
Men men.


Nu ska jag sätta mig i köket och läsa tidningen och vänta på att resten av familjen ska vakna. Mimmi (katt) är nog redan vaken. Hon kommer nog garanterat ligga på tidningen när jag ska läsa den. Hon sov med mig inatt. Världens gosigaste... Synd att det kliar som fan i mina ögon av henne :-/

Bye bye then!
Ät inte för mycket godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0