God morgon Stockholm

Home sweet, home!
Det är skönt att vara hemma igen. Säger jag efter ett och ett halvt dygns bortavarande (kan man säga så?). Det har iofs vart en väldigt bra helg i Eskilstuna. Alltid nåt att göra. Det var bra.. Annars kan jag bli lite rastlös. :-)
Och så ska jag ändå hem igen på torsdag. För då är det påsk! Ska smaska så jäääkla mycket påskmat! Jag ska inte vilja äta mer mat efter den här helgen! Moffa, moffa, moffa... Speciellt lax, ägg, lax och lax. Sen ska jag skölja ner det med litervis av påskmust. Yummie!


Men nu har jag 40 minuter på mig innan jag ska åka till skolan. Har typ bara duschat än så länge.. Fastnar alltid vid datorn. Suck.

Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0