Gratis är gott

Ikväll ska jag på nån gratisgrej på Hark Rock Café här i stan. Mat, dricka och present på köpet. Niice! Synd att det är skola imorgon bara... Fast lite bakis kan man nog vara. (fniss)


Hade en heldag i skolan idag. Lagom tråkigt. Lagom kul. Lagom varmt. Solade lite på lunchen. Sweet...


Mums: pingvispastiller (från kryssningsfärjor - från mamma och pappa)
Fick bästa mascaran oxå! Äntligen kan jag skippa min usla.. haha! Skitgrej. Dyr va den oxå. (lipa åt)


Ska duscha och göra mig iordning snart. Sitter och lyssnar lite på The Killers. Hade inte ens deras nya skiva Sam's Town, men nu "skaffade" jag den. ;-) And me love.
Får höja volymen när jag står i duschen. Stackars grannar... Har passande nog fått låna en top från systersöt. Den är svart och vitrandig och har djup rygg. Me love it more!


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0