Gratis var inte gott...

Gårkvällen var en besvikelse! Hade klätt upp mig, sminkat och fixat håret värsta fancy. Sen träffades vi alla brudar vid Rådmansgatan. Traskar bort till Har Rock. Och det är smockfullt med folk! VIP-inbjudan, yeah right! Köar i kanske trekvart. Får till sist komma in. Tack Olivier... (not)
Där inne är det ännu mer smockat med folk. Vart är maten? Vart är drickat? När kommer modeshowen och vad var det för present?
Maten: skulle vara en amerikansk buffé. Well... Det fanns iofs kycklingvingar som var starka som fan! Sen lökringar, vårrullar och nån potatisgrej som såg skickläckig ut. Käkade en kycklingvinge. Blev toktörstig..
Drickat: kostade som vanligt i baren. Handlade ett glas vin, det fick räcka. Och det räckte inte till en bakfylla till dagen efter..
Modeshowen: Fanns ingenstans..
Presenten: påsen från Make Up Strore innehöll den där katalogen dom säljer i affärerna, fast den här var från sommarens 2006 (?), nån brochyr och ett band. Jag tog, eller glömde att ta en egen påse så det där bandet vet jag inte vad det var.. Kan tänka mig att det var ett sånt där nyckelband typ.
Så hela kvällen smuttade vi på vårt vin. Trängdes med brats. Och var allmänt missnöjda!
Höjdpunkten var Tommy Nilsson som stog utanför när vi skulle gå (halv elva) och han var lite dragen :-)
Sen köpte jag en chees på McDonalds, för jag var så hungrig! Och åkte hem... Somnade med rygg och fotvärk.


Var trött imorse. Sov hellre än att äta frukost. Gick till tunnelbanan. Den var försenad 25 minuter!!! (whaat?) Missade pendeltåget och kom sen till lektionen. Loovelyy morning lixom.


Är hungrig som fan! Måste göra en macka. Ska äta "middag" vid fyra så jag får inte äta mig mätt nu.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0