Kvälls

Är lite slut i kroppen.
Har vart ute sen kl 14. Jag träffade Erik i klassen då och så började vi fota till artikeln vi skrivit. Gick väl sådär.. Inte bästa vädret att fota i med mycket solsken. Även om det var väldigt skönt. MEN det blåste ju som fan! (lipa åt).
Satt för första gången i år på en uteservering och drack lite cola. Sen blev vi intervjuade av några andra från skolan om poker och så där. Och jag höll på att kissa på mig! Tur att caféet hade toalett alltså.. Amagad.
Men fotojobbet jag skulle göra idag blev uppskjutet till imorgon istället. Så jag ska på en ekologisk date. Picknick och sånt. Och kanske lite vin ;-)


Kommer nog kanske åka hem till Eskilstuna i helgen. Igen.
Måste ju hem och hälsa på Ester.


Nu ska jag titta mer på tv. Och längta efter att Tommy kommer hem från jobbet så vi kan äta middag! Lax. Med citronsås. Yummie!

Vill oxå passa på att gratulera min syster som fick jobb idag. På ÖB. :-)
Bättre än McDonalds!
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0