Långfredag

Hoppas fan det blir en lång fredag oxå! Basta!
Hehe.
Vaknade för en kvart sen kanske... Sole lyser ute. Hoppas den stannar kvar där idag, plus att den håller blåsten borta. Jag och Lajsa gick omkring på stan igår ett tag. Hon handlade skor och en kjol. Asnice! Sen åkte vi hem och bakade pizza. Tommy hade gjort degen men det var gaaanska kletig. (för lite mjöl) Fast det var hans första gång han gjorde deg, så det var okej. Men den smakade smaskens iaf!
Idag åker vi hem med 11:45bussen... men det innebär att jag totalt räknat fel på när vi skulle gå upp. En timme för tidigt. Måste fan kolla tiderna igen. Damn..
Ja fan, jag hade kollat fel. 11:45 går bussen. Jag sitter här en timme för tidigt. Fan fan fan.. Men men. Får ta min bok och lägga mig i sängen igen. För dom andra två sover fortfarande.


Sen ska vi hem, köpa påskägg till mamma och pappa, SEN landar vi i Hällby. :-)
Home sweet home.
Fast det är Stockholm oxå. Ibland mer. Oftast mer.
Aja.
Enough!


Ha en bra dag alla kärringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0