Me

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Johanna Gustafsson
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Johanna Ström ;-)
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Ingen aning!
04. vilket stjärntecken är du? Kräfta
05. vilken årgång är du? 1986
06. vart bor du? På Gärdet
07. bott utomlands? Nä, bara på semestern :-)
08. flyttat antal gånger? Två. Varav jag kommer ihåg en
09. vart skulle du vilja bo? Någonstans med gratis hyra. Bara det är med Tommy är jag nöjd
10. vilken skolklass? Ehm.. JNA 05, I guess
11. vad vill du bli när du blir äldre? ...

UTSEENDE

01. hur lång är du? 171
02. hur mycket väger du? Jag äger ingen våg. Men så länge mina kläder passar så väger jag lagom
03. hårfärg och frisyr? Långt, brunt hår. Det börjar bli väldigt lång! Måste klippa mig...
04. ögonfärg? Blå, grå, gröna.. Det beror på humöret
05. mest nöjd med? Min rumpa, fötterna, boobsen, ansiktet...
06. minst nöjd med? Mitt öra och mina knän
07. skostorlek? 36/37
08. glasögon?
09. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen. Räknas det?

FAVORITER

01. filmer? Amagaad.. ALLA Tim Burton-filmerna. Komedier och katastroffilmer, typ Twister :-)
02. låtar? Håkan funkar alltid!
03. årstider? Sommar!
04. mat/dryck? Pizza, tacos, kött, kött, kött.. Cola, vatten, vin..
05. djur? Kattisar! (Mimmi mest)
06. färg? Svart, röd, kanske blå...
07. parfym? Parfym? Man ska lukta lite kvinna! Nerå, jag har en J.Lo, den första.. Glow heter den nog
09. ämne i skolan? Journalistik
10. sysselsättning? Läsa, TV, dator, skola... Dansar på skoj ibland... Äta mat. (mwehehehe)

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? En svart skepparkavaj som är tråkig! I sommar ska jag ha Håkanjackan
02. vad använder du just nu för skor? Mina trasiga, tyvärr, Cheapo. Och mina pumps. (fast inte samtidigt)
03. favoritfärg på kläder? Samma som favoritfärg.
04. favoritmaterial på kläder? Så länge dom sitter bra så...
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Söta klänningar. Gärna med hängslen
06. favoritaffärer? Carlings, Weekday... mest
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Alldeles för lite! (snåla CSN)
08. favoritmärke? Cheap Monday
09. vad har du för tröjstorlek? S/M

DITT LÄGENHET

1. stort, litet eller mitt emellan? Liten
2. vilken färg på tapeterna? Vit (kräkas på)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Grönt, vinrött
4. vad vill du ändra där inne? Typ tv-bänken, väggarna..
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? X
b) video/dvd? X
c) dator? X
d) stereo? X
e) telefon? Mobil
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En skogsdunge och sen en väg..
7. favoritpryl i lägenheten? TV, datorn, sängen och soffan (och kylskåpet, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0