Morgon.. igen...

Dagarna går så jääkla snabbt! Nu är det redan onsdag! Sen kommer jag va i skolan större delen av dagen. Ikväll är det den ekologiska tjejkvällen. Imorgon kommer Lisa hit. Sen på fredag åker jag hem igen. Pust...
Samtidigt som jag har ganska mycket i skolan att fixa. Artikeln till tidningen ska vara klar på tisdag och vi började igår. Idag ska vi ringa och intervjua alla som vi ska intervjua. Sen måste vi börja skriva på en gång.
(damn jag skriver snabbt på datorn). :-)


Blä. Det var jobbigt att komma upp tidigt idag. Men det gäller att inte ens känna efter utan att bara resa sig upp ur sängen och sätta på sig kläder/hoppa in i duschen på en gång. Det är det smidigaste.


Skolan börjar tio.
Ska snabba mig nu.
Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0