Mys-ensamkväll

Tommy har lämnat mig och åkt hem till Eskilstuna. Men jag kunde ju inte följa med för nu börjar jag jobba imorgon! :-O Sen kommer nog veckorna flyta på fort som fan! Men skönt de.. för då är det snart slut på jobbet och jag kan åka på semester. Sweeet!


Tommy kommer va i Japan i fyra veckor nu istället! Damn va jobbigt det kommer bli.. Och så kommer vi knappt kunna snacka med varandra heller. På grund av tidsskillnader och telefonproblem (antagligen). Plus att jag ena veckan kommer sola på Gotland och att jag en annan kommer sola på en annan playa nånstans i Europa.


Ikväll ska jag mysa framför tvn med mig själv. Har laddat med cola och ostbågar redan.

image20

Min fina vän var tillbaka igår. Vi skulle komma på ett namn jag och Tommy. Det första som ploppade upp i mitt hubud var Bettan. Men Tommy tyckte Margit. Dont ask me why...
Än så länge heter hon "min fina söta vacka vän".
:-)


Kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: Janet

fan ska tommy till japan? när då? värsta resan:)

2007-04-27 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0