Noooooooo

Fasiken! Tiden går allt för snabbt... Snart ska jag gå hemifrån igen. Snart kommer jag sätta på mig dom där röda och grå kläderna igen. Snart kommer jag öppna Kärlekstunneln igen (det lät konstigt, haha). Snart kommer jag få gnälla och skälla på dumungar. Igen!
Och snart är dagen slut igen!
Wie!
haha...


Glömde göra en sak när jag stängde igår.. Hoppas det inte blev allt för allvarligt. Jaiks!


Ingen god mat i matsalen idag. Måste stanna på Ica och handla innan. Hoppas nu dom har nån bra mat man kan köpa med sig.. Grr.. Eller så åker jag ända in till Hemköp. Om jag orkar...


Jag drömmer om kärlekstunnelnsbåtar om nätterna. Fifan va jobbigt det är!


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0