Nu gäller det

Idag börjar jobbet. Om exakt två timmar och tio minuter öppnar Grönan för i år. Jag ska vara där om exakt en timme och 40 minuter. Så om 40 minuter ska jag börjar röra mig hemifrån.. Eller lite senare. Det tar inte en timme för mig att komma dit. Jag går nog till Fältöversten och tar bussen därifrån..

Jag somnade med tvn på igår. Vaknade runt fem och då var den fortfarande inte avstängd. Smart Johanna!



Nähä. Måste kolla bussinfo och sen börja göra mig klar. Kanske gör en matsäck med mackor.. kanske.


Ha en trevlig dag! Kom till Grönan om du får lust. Kansk tyvärr inte bjuda än, men snart. Kvasten invigs halv 2. Bye

Kommentarer
Postat av: soff

kommenterar mera.. ;D hoppas att det går bra första dagen på jobbet!

2007-04-28 @ 15:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0