Så söt, så söt

Esther var så söt. Så väldans söt!
Alldeles bulliga kinder. Men jag är rädd att hålla i bebisar. Dom är så små och ömtåliga.. Fast hon låg över min mage och mina bröst. Alldeles liten och varm. Hungrig var hon oxå. Bebisdregel på tröjan.com
Fast det är hemskt ansträngande att vara hemma hos Tommys pappa. Alla barn var där. Plus några till. Men blir helt slut i huvudet till sist. Då var det skönt att komma hem till lugnet :-)

Imorgon ska jag sola, yes.
Har till och med med mig en kjol hit. Och så har jag rakat benen! (woow)
Sen går tåget hem klockan 8 igen.


Ska höra om tjejisarna har lust att komma hem till mig nästa helg. Turista lite i staden och gå ut. Dom har sagt att dom vill det, och nästa helg är den ända jag är ledig innan den 22:a juli... jaiks! Dåligt med tid alltså....


Men nu ska jag umgås mer med mammsi och pappsi. Förlorade nyss på poker iaf. Pinsamt.. ;-)


Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0