(senare)

Kollar på Mullvaden. Spännande program faktiskt.. Fast jag vet inte vem mullvaden är än. Men jag kan ha mina aningar. Är mätt oxå. Men har knappt ätit några ostbågar. Har lite pirr i magen inför jobbstarten imorgon. Nytt år, nytt folk. Ska börja en halvtimme tidigare för att lära nubiesarna i Lustiga vad som gäller. Moahaha! Nerå... Eller lite kanske. Haha! Lite fördelar måste man ju få om man jobbar där tidigare. ;-) Tex välja ställe där man vill jobba och när man vill ha rast. (för man får välja sånt fkt, iaf i Lustiga)
Det ska bli kul å se vilka som kommer tillbaka i år. Förutom dom jag redan träffat såklart..


Janet: Tommy åker den 22 juli till den 21 augusti tror jag. Han har ju en kompis som studerar japanska där just nu, då han måste ju passa på att åka dit, när han kan bo lite gratis. Själv ska jag då semestra på Gotland samt utomlands på nån sista minuten.


Urk.. Jag har översatt notiser hela dagen så jag har inte hunnit sortera tvätten än. Vi var ju uppe klockan 6 imorse och tvättade. INTE roligt! Jag somnade lite till och från på föreläsningen idag. Som tur va var den i aulan och det var släckt för vi tittade på en film. Snark...
Men iaf. Nu har vi tvättat. Behöver inte gå dit på ett tag. Sweet.


Jag uppmanar igen: kommentera mera!

(Back to the tv)

Kommentarer
Postat av: Janet

okej då vet ja, hehe :) ha de så trevligt på jobbet ida! :)

2007-04-28 @ 08:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0