Sjuk!

Min hals kliar och gör ont. Min näsa rinner/är täppt. Mitt högeröga bara rinner! (what's that?)
Blä... Känner mig bara allmänt ämlig. (som mamma skulle kalla det)..


Igår var gryyymt roligt! Vi var på SysteroBror på KHT. Typ en bar/restaurang/fik som varje onsdag har stan-up-komiker där. Kostar gratis för studenter + 15 kr garderob. Sweet.. 50 kr för ickestudent. Så jag, Tommy, Peppe, Erica, Johan, Markus och Markus gick dit. (Daniella bangade, why?). Drack lite (billig, såklart) öl. 30 spänn! Wiee! Sen var det stand-up i två timmar. Det var först lite amatörkomilker första timmen, sen paus. Efter pausen kom the main act = Peter Wahlbeck! Som är så jääävla rolig! Hahaha.. Jag skrattade konstant i en timme. Bäst var hans skämt om turken som hade ont i ögonen när.... Nee, skämtet passar nog inte här. Men ring mig så berättar jag ;-)
Sen när det var slut promenerade jag och Älsklingen hem igen. Vi bor ju ganska (?) nära.
Nästa vecka var det Anna-Lena Brundin och Bettnér som skulle dit. Får se om vi går dit igen.. Veckan efter det är det David Batra och då måste jag dit! :-D


Jävla SSSB. Jag kan inte bli trött nog. Dels har dom fortfarande inte fixar vår dusch. Det har nu gått över 4 veckor. Sen har dom tagit bort portkoden for ever. Så vi vet inte vart vi ska slänga våra sopor! Vi frågade och dom sa att vi skulle gå in i en korridor, där det bor folk. Och traska bort förbi köket, där dom antagligen äter all the time. Längst bort ska det då finnas ett sopnedkast. Men seriöst! Vem har byggt det här huset? Det är såå ologiskt! Måste hitta ett bättre ställe...
DAMN YOU!



Ska värma mig i solen idag. Efter att jag knaprat typ femton Ipren.. För det lär jag behöva.
Kanske åker jag ner på stan och shoppar. VILL ha en klänning! Vill, vill, vill...

Tack Tommy för att du spelar bas i bakgrunden och gör mig glad :-)
Hehe...


Ha en trevlig dag.
Önska mig: krya på dig.
LOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0