Skönt och inte skönt..

Jag satte på mig lurarna och musiken och traskade iväg till Fältöversten. Det var lite kyligare ute, men skönt med en varm tröja under jacka. Samtidigt som man hade bästa gå-musiken att traska snabbt till :-) Det blir hemmagjord pizza imorgon till mat.
Inte skönt i rubriken står för att jag ännu inte börjat städa inför imorgon. Eller diskat. Disken är mest viktig. Och jag MÅSTE göra den inom en timme ungefär. Faaan, man ska inte dra ut på saker! Lika bra att få det gjort på en gång och seen ta det lugnt. Men inte dumpuckot Johanna. Hon ska dra ut och dra ut på det hemska så länge som möjligt. Ge mig nytt arvsanlag!
haha
Det svåra är att det är AFV på tv... Love it. Sen börjar Vänner. Inte bra, inte bra...
Men SEN ska jag diska! :-)



Allrightythen, bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0