Sliten överallt

Mat mat mat. Och godis.
Sen lite festande på det... Då vaknar man pigg! haha
Fy tusan vad jag käkade mat igår. Glufsade i mig av allt på påskbordet (som julbord fast utan skinka typ). Sen käkade jag godis. Fast inte allt för mycket faktiskt. Men det blev nog litegrann. Jag har inte ens öppnat ägget jag fick av mamma och pappa än. Sparar det till sen... Åh, jag fick lyxchokladbitar från mormor. DOM ska jag verkligen spara! Smaska på en i taget under väldigt lång tid... :-)
Sen igår så gick jag ut. Först hade jag inte tänkt det, men en kom jag på att det är gratis inträde innan tio. Mucho great. Hamnade på en förfest innan.. Var där trekvart. Erika svepte sin vinare på den tiden. Jaiks.. haha. Sen kom vi in i alla fall. Halva priset i baren innan tio! (snålt) Så jag bunkrade upp med två cider plus att jag fick en av syster. (hade inte förfestat nåt). Det var segt att klämma i sig drickorna iaf. Kissnödigt blev man oxå!
Sen dansade vi massor. Och jag träffade på massor med badmintonvänner! Eller gamla badmintonvänner. Så jäääkla roligt!!
Tog tvåbussen hem. Erika hade telefonsamtal med en kille längst bak i bussen medans vi satt längre fram. Fy tusan vad jag skrattade åt allt dom sa.
Somnade tre.
Med Kalle Anka-pocketen vid kudden. Och lampan tänd.


Var lite seg imorse, men nu är det lugnt.
Ska vara hemma hos Tommy vid ett. Därefter blir det mer mat. Yummie! Sen imorgon åker vi hem till Stockholm igen!

Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0