Slut!

Första jobbdagen är slut. Jag har slitit i 10 timmar. Fast inte i Lustiga som jag trott! Utan i Kärlekstunnel (som är i samma rotation, jag fick bara börja där). Var som tur va inte uppkörd där så jag fick jobba med en annan kille idag. Annars står man där själv = uuurtråkigt!
Folk har vart allmänt, om inte mer puckade än vanligt. Som jag alltid sagt, folk lämnar sitt vett utanför Grönans portar. Eller så är det bara dumhuvuden som går dit. Hoppas nästan på det första alternativet..
Folk, eller guldkortsungar som de oxå kallas. Ungjävlar med "rika" föräldrar som köper ett guldkort till sina barn. Med kortet kommer du inte gratis och får åka gratis. De gör Grönan till ett dagis för sina små jävlar alltså. Och ungarna tror att dom äger stället. Dom ska minsann få göra hur dom vill. Och det är precis som man inte får göra.
Fick varna massor med folk i tunneln. Ringde chefen och vakter en gång för att de skulle varna ordentligt. Synd att dom inte klippte åkbanden för dom, och slängde ut dom.. Det vore rätt åt dom, så ohyfsade dom är.


Hehe.
Jag som inte trodde jag skulle skriva så mycket. Men det bara rann ut mig.. Kanske uppdaterar imorgon innan jobbet. Börjar klockan 12. Slutar 22. (som idag)
Kommer dock vara själv i kärlek då. :-/
Men jobb betyder pengar som betyder en glad Johanna.
:-D


Nu ska jag sätta mig i soffan och äta ostbågar från igår. Sen ska jag sova.. Djuuuupt.


Måste packa med varma kläder till imorgon. Fifan va kallt det var idag! Och när man är själv i kärlek kan man inte sitta i "stugan" med element utan man måste vara utomhus.. I tio timmar! :-O


Godnatt hörru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0