Suck

Skönhetsoperation. Stora bröst eller läppar ploppar nog upp i ditt huvud. Det gör det för mig oxå... Men samtidigt börjar jag fundera på operationen. Tex, skulle du vilja göra en skönhetsoperation? låter som vill du operera dina bröst i mina öron. Men sen funderar jag lite mer. Ja, varför inte. Jag är missnöjd med saker på min kropp som jag dagligen tänker på. Som jag gärna skulle operera och sen släppa från tanken. Till exempel har jag ett öra som ser underligt ut bakifrån. Det skulle jag vilja ta bort. Och så har jag en endaste tand som sticker ut lite mer än alla andra. Den skulle jag vilja rätta till. Eller knäna som pekar åt alla möjliga håll :-)
Även om ingen annan tänker på de här sakerna är det sånt som stör mig. Som jag faktiskt tänker på ofta. Jag vet att jag inte kommer operera det, snart iaf. Orka spara pengar till en sån sak, eller hur? Det är ju ingen annan än jag som tänker på sakerna.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0