Urk

Vilken kväll...! Jag mötte Petronella på stationen vid sju, sen åkte vi till Daniella. Handlade hem snask och ringde efter en pizza, med gratis hemkörning (fancy). Det blev en tjockbottnad pizza och den var skiitgod och mättande. Sen satt vi och drack lite vin och snackade som fan. Vi bestämde bland annat att vi ska börja titta på fotboll och är numera Hammarbyare. Fråga mig inte varför, men det är vi. Vi spelade Genispel oxå. Jag kom närmast vinsten innan vi började snacka mer igen. Sen runt två kom vi på att tågen slutar gå snart. Inte bra.. Så  vi bestämde att vi skulle sova över. Stackars Tommy hade vart orolig hela natten innan jag ringde och sa det. Han trodde väl jag hamnat nån annanstans på vägen hem, om jag nu hade åkt. Jag sov i dubbelsängen, mellan Daniella och Erica. Sov kanske fyra-fem timmar. Not enough. Vaknade med världens huvudvärk. Vettefan hur mycket vin jag drack. Iaf min flaska och nåt glas från Ericas bag-in-box. I hate them! Det blir alltid för mycket..
Käkade pizzarester till frukost och drack cola till det. Yummie!
Åkte hem runt halv elva. Då började jag bli mer bakis. Mådde illa. Hatar att åka tunnelbana. Plus att Tommy sagt att nån spytt i korridoren utanför lägenheten och den lukten fasade jag över. Men nån hade tagit bort det när jag kom hem. Slängde mig i sängen och sov/tittade på tv. Sköönt...
Längtar nu mest efter att Tommy ska komma hem från jobbet. Vill mysgosa hela kvällen! Bara kramas hela tiden...

Jag ramlade ner från soffan. Eller jag var inte ens nära att sätta mig i soffan när jag ramlade.


Gah! Tommysaknadsvärken gör så ont! Måste göra nåt så jag glömmer för ett tag...






Fan. Jag hade ju tänkt göra nåt bra idag. Typ promenera i det sköna vårvädret. Men dels blåser det som fan och det är inte så varmt. Och dels är jag fortfarande bakis... Vill bara ligga i sängen och mysa. Hela dan! Det är skönt... Ja-fifan!
Sådeså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0