Utbildning och sånt...

Idag under utbildningen på grönan kom jag på varför jag tycker om att jobba där. Och det är för att jag har så jäkla trevlig vänner där! Me love you..


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Vi kallar det nya programmet Hej och lägger därför programtexten i en fil med namnet... Ut Tommys skolbok: Java Direkt.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffan, en filt, en kudde..

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Halva Vänner.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19:28 (rätt var 19:30)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Datorn hör jag faktiskt inte alls (pilutta), men annars låter TVn, Värtavägens eviga passerande bilar..

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För 20 minuter sen när jag gick från bussen till dörren, efter att ha vart på utbildning på Grönan

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Nyheter, mejl, bloggar, tjuvlyssnat, buzz.bazooka...

8. Vad har du på dig?
Ett par mysbyxor, ett linne, mystofflor, luvtröja, klocka...

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Massor! Bland annat att Tommy käkade havrefras med fil... (?)

10. När skrattade du senast?
Tillsammans med mina underbara grönan-vänner. Men mest när Zanko sprutade festis från skrevet, lixom pumpade ut det, av misstag såklart... Såg precis om som en annan sak.... ;-)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Rum och rum, hela lägenheten är ett rum :-) Men det sitter bokhyllor, tavlor, afficher... sånt där man ska ha lixom

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Inte konstigt, men kul! Vi gick och tjuvkikade på grönans nya attraktion Kvasten. Det var spännande, men avslöjar inte mer!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Inte speciellt svår...

14. Vilken var den senaste film du såg?
Göta Kanal 2. (Varför såg jag den?!) Uppmanar ingen annan att se den iaf.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Lägenhet, bil, kläder, skor, inredning, resor, mat... Allt som jag faktiskt redan har, men vill uppdatera versionen av.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är beroende av att tvinna håret. Snurra det runt fingret lixom. (fast Tommy hatar det.. han blir nervös av det säger han, otur för honom, hehe).

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att godis skulle vara nyttigt, och att all mat var jättebillig!

18. Tycker du om att dansa?
YES!  And I shake my booty very well..

19. George Bush?
Tumme ner.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag tänker inte säga! För då kommer nåt dumpucko sno dom av mig!!!!!

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, vem vill stanna här?

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag litar inte direkt på att han finns där. Troligen försvinner min tanke till ingenstans.. Eller till nästa kropp.

24. Vilka personer vill du ska svara på de här frågorna?
Den som känner sig manad. Alltså alla som läser!



Toddles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0