Utvilad... (?)

Jag har nog sovit klart. Det känns som det.. Eller? Kanske. Är inte så trött. Eller?
Fan va konstigt.. haha!


Det va många kändisar på premiäröppningen igår. Ska försöka radda upp alla jag kommer ihåg.
Kristian Look ("Han kommer visst på det mest man bjuder man på" - Mathilda är insatt)
Johannes "Joker" Brost (som för övrigt var skiiittrevlig. Ville paddla genom tunneln med en vunnen kexchoklad. All right!)
Tomas Bodström traskade omkring med hela familjen
Kändiskocken från Förkväll åkte kärlekstunneln själv. I båten framför satt hans döttrar (?)
Tomas Frölander (är så osäker på namnet, men han den där duktiga simmaren.. rätta mig gärna)
Elisabeth Tarras-Wahlberg (mentor till kronprinsessan)
Anders Berglund (namn igen, men spelade piano i Så ska det låta)
En komiker från Svt, I think. Stort lockigt hår... Har ingen aning om namnet.
Ebba Hultkvist var där med sin syster (såå jäkla lika!), sin pojkvän och hennes systers pojkvän. Alla hade väldigt snygga kläder..
Det är dom jag kommer ihåg... Sen var tydligen han  som sjunger: "Hon har ett sätt som får alla...." där. (källa Sebastian)

Det grymmaste var ändå när det flög ett plan över Grönan. Inte en tillfällighet.
Bakom planet kom en banderoll där det stod: "Nordens största nöje" Sen en logga: Liseberg.
Hahahahahaha!
Så jäkla fräckt.. Men kul.


Nu ska jag duscha och gå till jobbet sen. Idag sitter jag alltså själv i kärlekstunneln. Inte så ruuligt.
Men men.
The work has to be done.


Smell you

Kommentarer
Postat av: soff

Lars Frölander.. ;D

2007-04-29 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0