Var är våren?

Snön försvann snabbt som tusan iaf. Nice. Men molnen ligger kvar över stan. Go away! Solen kommer kanske imorgon. Eller nästa dag. Hoppas imorgon..
För imorgon är jag leedig. Har ju bara den där inlämningen kl 10. Men den kommer ju redan vara klart att lämnas in ikväll så. Plus att den kan göras över internet så jag slipper åka in till skolan. Sweet.


Jävla duschreparatörer kommer ju aldrig! För två veckor sen anmälde vi att det var stopp i duschen. På hyresvärdens hemsida står det att man ska anmäla sånt omedelbart. Okej. Sen gjorde vi det och det har fan inte kommit nån hit än. Skit-SSSB. Sen om jag är själv hemma vågar jag nästan inte duscha ifall dom skulle komma in med extranyckeln. Vad gör man då lixom? Haha..
Men men. Dom kommer väl snart.
Annars jävlar....


Halv nio... hmm. Finns det något bra på tv kanske?
Hehe. Vi lånade hem Sunes Jul från Tommys familj igår. 4 timmar lång. Sweet.
Kollade fram till 6:e december igår tror jag.

Okej bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0