Wiee!

Uppkörningen och det på grönan gick bra idag. En halvtimme tog det allt som allt.. Gick igenom Lustiga, fixade kläder och skåp samt skrev på papper för anställningen.
Sen promenerade jag hem. Handlade krossade tomater och en färdigpoppad popcorn på vägen. Hade fått en tidning med posten. Diskade all hemsk, hemsk disk och unnade mig sen en skön stund i soffan med tidningen och lite popcorn (lyx). Jag köpte en med ostsmak. Va aslänge sen.. och dom var goda oxå!
Jag är glad att jag lärt mig gilla ost.. :-)


Så ikväll ska jag laga köttfärssås. Var ett tag sen..


Punkt.

image16
Gröna löv på träden.


Åh. Regnet bara försvann. Kvar lämnades lite våt asfalt, och ett härligt solsken! Och molnen är som bortblåsta (eh.. hehe).


Mmmm, blev grymt sugen på att någon masserade min rygg... Tommy kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0