:)

Om tre och en halv timme kanske min Älskling landar. Fan, vad jag tjatar om det här! Men just nu är det enda i min tanke och då det enda jag kan blogga om.


Skolan börjar på måndag. Ska bara ta det lugnt och slappa fram till dess. Öva mitt skrivsinne här på bloggen. Även om mina texter här inte alltid är så bra. Haha! I alla fall inte språket. Skriver som jag snackar typ..


Jag tycker att jag bleknar för varje sekund jag vart i Sverige. Illa! Fast när man duschar ser man ut som en zebra. Typ vit och brunrandig. Feels good.. Trodde nästan jag skulle tvätta bort all brunhet i morse. Tänkte att allt var grekisk smuts som inte kommit bort från duschningen där nere. Eller vad jag nu ska kalla det..


Har läst roliga bloggar idag.
Ett tips om du inte har något att göra på några timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0