En sjuklig skolstart

Jag är förkyld. Det har jag vart sen jag kom hem från Grekland ungefär... Men just i helgen blev det sämre. Imorse vaknade jag och kunde absolut inte andas genom näsan. Mycket obehagligt. Speciellt när man inte har någon nässpray. Så i dag efter första skoldagen storshoppade jag på Apoteket. Nässpray, Ipren och halstabletter. Så nu ska jag nog kunna bli frisk!
Älsklingen mötte mig på stan. Vi käkade grekiskt till lunch (hehe). Sen handlade vi kollegieblock. En jacka och sjal till mig (impulshopping på hög nivå). En kalender. Och mat... (det tråkigaste men nödvändigaste)
Har precis sprayat näsan så när lukt och smak kommer tillbaka ska jag poppa popcorn och läsa en ny Isfolketbok! Woho!
Ett annat woho är att min Älskling beställt hem en ny kamera till oss! Surprise för mig som inte hade någon aning.. Vår som vi har nu är usel som fan. Drar så mycket batteri. Men den kommer nog hem snart. Trevligt det.


Nu ska jag beställa en skolbok för 400 spänn. Thank you!
Har börjat en ekologikurs nu. Ska bli spännande! Har en veckas fältarbete på Askö om två veckor. Leta fisk och kryp och sånt. Waa-waa-wee-waa!


Snart spelar Håkan på Grönan. I love it =) Då är det fest, fest, fest! Om jag inte är sjuk, sjuk, sjuk...
(dåligt, haha)




Det är underbart att min kärlek är hemma igen. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0