Fästingskräck!

I dag gjorde vi en uppgift utomhus. Typ kollade upp träd och buskar på områden.. Bla bla bla. Det jag vill komma fram till är att jag är grymt rädd för fästingar. Världens fobi! Och såklart ska vi in bland högt gräs och leta.. Fy fan! Och så kom jag att tänka på att vi ska ut i skärgården nästa måndag. Och jag har varken gummistövlar eller en spruta på TBE. Jaiks! Ska handla stövlar i dag i alla fall. Måste.. Sprutan hinner jag nog inte ta. Damn.

Jag ska träffa några grönanbrudar om 50 minuter på stan. Vi ska shoppa maskeradkläder till avslutningsfesten på grönan som är på måndag. Tema cirkus. Jaha.. Hehe. Jag tänker inte vara clown i alla fall. =)


Måste sticka strax.
Förkylningen är lite bättre.
Skönt de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0