Fredag

I dag är det alltså fredag. Jag har lite ärenden att sköta, både på stan och utanför stan ;-) Kan ju inte säga för mycket eftersom födelsedagsbarnet är en trogen läsare. Efter att det har ordnats så är det kväll, förhoppningsvis, och då ska jag träffa Petronella. Sofia kommer kanske hit, men hon har inte hört av sig än :-( Tolkar det som ett dåligt tecken...
Men vi ska väl typ parta lite. Har inte allt för mycket pengar så får se om jag ska ut.. Isf måste det vara gratis inträde.

Fick inget mejl av älsklingen imorse. Dagen känns inte lika kul då liksom. Nu är klockan där typ 6 eller 7 på kvällen och då brukar han inte mejla. Så jag hoppas inte allt för mycket.. Men däremot hoppas jag grymt mycket på ett samtal snart! Han har faktiskt inte kostat på sig att ringa mig en enda gång! Om jag ringde dit så är det ändå han som betalar så han får ringa mig... Drömde att jag träffade honom inatt.. Mmmm


Nu ska jag kolla klart på ett program på teven och sen dra mig in till stan.
Byyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0