God morgon!

Jisses var jag sover länge nu för tiden! Brukar inte göra det ... Måste vara Sofia som smittat mig.

Jag har inga planer what so ever för dagen. Jag har mat så jag klarar mig idag, så jag behöver inte åka och handla. Borde väl vara ute en stund eftersom vädret är så fint. Men kan inte bestämma mig för om jag ska promenera eller sola. Sen ser det bara varmt ut, det kanske är kallt i luften. Men hoppas inte... Åh, såna val!! Kan ingen bara sitta och bestämma åt mig?
Det jag först tänker göra är att lägga mig i sängen igen och kolla på tv. Hoppas nu det går något bra.. Inget jävla spelprogram.


Dagens wow: hade värsta snygga frillan när jag vaknade imorse! Snygg lugg, lite vågigt och allt!



Älskling, kom hem... Vill vara med dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0