Grattis älsk*

Grattis älskade syster på din födelsedag!
<3



Vaknade vid sex och sjöng falskt för syster som sov i sängen. Satte mig vid msn och Älsklingen var online. Så mysigt att börja dagen med lite kärlek. Behövde ta en paus en timme då jag sov. Skönt.. Sen drog jag, mamma och födelsedagsbarnet till Tuna park och bytte en för lite present, shoppade skor till henne och käkade lunch. Jag tog en pizza. Den var god...
Sen handlade vi lite mat på Coop och åkte hem. Jag blandade då ihop en romsås. My speciality. Ska äta det med lax ikväll. Sen massor med snask och tårta. Och på kvällen ska vi kanske och discobowla och sen ta en drink eller två nån stans. Kanske Perrongen. Myso!


Och på måndag är det ju som sagt dags för mig att fara utomlands! Till varma Grekland. Mys med sol, bad och massor av god mat! HÄRLIGT!



Jag saknar min älskling.. och han saknar mig. Tiden går för sakta ibland....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0