Härligt väder!

När jag vaknade, bakfull, imorse var det dåligt väder. Peppe åkte hem så småningom och jag somnade igen. Vaknade nu vid två och då är det molnfritt och sol! Jag har missat så mycket med att sova! :-O Ska käka något och sen gå ut... Kanske cykla iväg en bit kanske.. Får se.


Vilken fest :-) Peppe kom vid nio. Drinkade på som fasiken (nerå). Jag fick en tavla med bilder på oss i gänget i present. Världens gulligaste... Sen framåt tolv kanske det vore dags att gå ut. Ut gick vi. Och spelade badminton på gatan! Haha! Det var galet svårt och jag träffade typ aldrig bollen.. Sen gled det upp två dudes varav en bor i huset. Vi spelade lite badminton, sen blev det efterfest i hans korridor. Fem killar hade dessutom fastnat i en hiss. haha! En och en halv timme satt dom fast. Jag har hört rykten om att en av dom blev tvungen att kissa i ett hörn! hahaha!
Iaf.
Vi käkade mat från kebaben. Yummie! Och satt och snackade skit till klockan var ungefär fem. Sen gick jag och Peppe hem och sov.
Slut!


Missade Prideparaden. Största besvikelsen idag!
Damn... Om jag springer kanske jag hinner ifatt den ungefär vid Tanto.. hehe.


Men nu ska jag äta och sen gå ut. Kanske köpa en bok! Klarar inte av Potterboken alltså. Jag vet inte varför.. Har endast läst en sida! :-O
Skäms på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0