Hehe

Det är bråk. Bråk mellan Leif G W Persson och Camilla Läckberg. Hon som är deckarförfattare. Hehe... Hrm. Han påstår att hon skriver som något som kan va en novell i Min Häst. Jag håller faktiskt med GW. Hon har inget bra språk i sina böcker. Jag försökte mig på en av dom, minns inte ens namnet, men den var så tråkig! Det kändes bara töntigt att läsa och jag orkade inte läsa klart. Själva historien kanske var bra, men jag klarade verkligen inte av att läsa mer...
Vad tycker du?


Hehe. Här sitter jag och klagar på en författare och jag själv skriver som jag pratar. Tur är att det endast händer när jag nöjesskriver och inte på riktigt. I skolan :-)



Hum hum.
Blev ingen öl idag. Så jag sitter framför datorn och tvn som vanligt. Traagiska jag. Men imorgon ska jag engagera mig mer i mitt liv. På nåt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0