Jag saknar dig

Att vara ensam hemma är inte kul. En liten lägenhet dock, men en stor säng. En stor säng som lilla jag nästan drunknar i. Och ingen Älskling vid min sida.. (aj, vad det gör ont)
Sen all tid som jag inte pratar med någon så tänker jag bara  på hur mycket jag saknar dig.. Hur ska jag klara mig i 20 dagar till? 20 dagar!
Men jag fick ett underbart mejl idag.. Underbart.



Får se om det blir någon öl ikväll. Vädet är inte det bästa så det blir nog inte till å sitta i en park. Måste spara mina pengar och inte köpa öl ute.. Ska höra av mig till dom andra och fråga. Men jag vill inte slösa mer pengar på dricka nu. Illa, illa...


Min mage är hungrig.
Ge mig frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0