Jävla tvätt..

Eftersom vi bokar tvätttiden så sent och måste tvätta får vi snällt gå upp kl 6 på morgonen och göra det. Illa.. Igår var vi på Syster o Bror och kollade på stand up. Very nice. Synd att vi var tvungna att gå upp så tidigt.
Pallade inte att gå till skolan i dag i alla fall. Var trött, fick magont och så har jag min härliga förkylning som inte kändes bra när väckarklockan ringde.
Men tvätten är klar. Ska lägga mig i sängen igen. Har precis mejlat lärare. Får se hur jag mår under dagen. Kommer kanske ta mig in till stan senare i alla fall. För att köpa ett par gummistövlar.





Erika älskling, börja se framåt igen. Planera din vår så du har något att se fram emot...Tänk på alla roliga saker du kommer uppleva i livet! Men minns det du vart med om...
Och snart är det ju Håkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0