Lycka gånger 2!

Första lyckan: stannade på stan med Erica och Daniella. Tänkte köpa ett par skitsnygga stövlar på Din sko. Men så fanns dom inte i min storlek. Varken i svart eller brun. Men så traskade vi runt i affären och provade skor. Och så hittade jag dom! Eller det var egentligen Daniella, men åt mig alltså. Dom sa: köp oss Johanna, do it! Och så gjorde jag det. Äckligt snygga är dom. Ska fota och visa så fort jag orkar..

Andra lyckan: kom hem. Hade iofs inte fått mitt avi med min skolbok som jag nästan desperat måste ha! Illa! Men iaf. Grönan hade skickat min semesterersättning. Glädje! Då behöver jag inte ha dåligt samvete över att ha köpt ett par skor som passar bara lite bättre på sommaren... =) Måste kolla när pengarna kommer in på kontot btw..

På tal om grönan ska vi kanske dit ikväll. Anna Terheim spelar. Älsklingen gillar. Jag hänger på...


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0