Mera spontanshopping.. eller?

Gav mig själv en sovmorgon. Skippade frukost och fick sova en kvart extra. Handlade en macka i skolan. Dyrt.. Illa. Har inte riktigt kommit in i skolstarten än. Tog ett tåg för tidigt imorse. Men det var nog meningen för pendeln var sen tio minuter i alla fall. Tur..
Hade första föreläsningen idag. Om abiotiska någonting. Handlade om miljön som vi lever i. Typ. Orka förklara. Ingen är intresserad i alla fall. Sen fick vi hitta en nisch ute på bergsknallen utanför skolan. Hittade lite gräs och mossa. Förklarade nischen och fick gå hem trekvart tidigare. Sweet.
Min tandläkare ringde från Eskilstuna för att säga att det var dags för undersökning. Humm. Det var ungefär ett och ett halvt år sen jag flyttade därifrån. Eller va det två år sen.? Tiden går för snabbt...
Stannade i stan. Handlade en väska på Åhléns. Rea såklart. En brun lite större så mina skolsaker i A4-format får plats. Sen in på H&M: hårspray på rea och mascara på rea. Handla till och med frysta hamburgare på rea! Ibland har jag pengaflyt...
Imorgon kommer studiebidraget. Då skall en del av reseskulderna betalas. Så går det om man åker utomlands med andras pengar =) Men Älsklingen slapp betala räkningar den här månaden. Skönt för honom.




Vi fick fina förlovningspresenter i helgen. Hjärtformade ungsformar, en pajform, ett mässigshjärta med ljus att hänga i fönstret och pengar till en middag. Mycket formar. Mycket hjärtan. Mycket fina saker. Tack!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja Angie köpte biljett till dig :) Och tydligen skulle Kristin gå på Buttricks i morgon klockan fyra.. (förmodligen angie också) för hon skickade ett mess och frågade om jag skulle komma dit då jag också.. Så jag kanske far dit men jag tror inte jag kommer klä ut mig till något! Så tråkigt tema.... Om du vill klä ut dig och har tid så följ med dit i morrn!
Förfest har jag ingen aning om.. inte för mig iaf som jobbar =/

2007-08-28 @ 20:15:20
URL: http://suuussi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0