Om 24 timmar...

"Om 24 timmar" skrev jag igår. Och skriver det idag igen. För om 24 timmar så är jag i Grekland. Äntligen har jag börjat fatta det, men det känns lite overkligt. Speciellt om man tittar ut idag på det usla vädret. Då känns det inte som att jag snart kommer sola på en vit strand och bada i Medelhavet!
Crazy!


I dag har jag bara slappat hemma. Längtar mest efter att komma iväg ikväll när Erika slutat jobba. Sen ska vi bila upp till Stockholm. Phew. Och stackars pappa som måste köra mitt i natten (nästan), fastän han ska jobba tidigt imorgon. Stort Tack!
Nyss tittade jag på Stolthet och Fördom med Lisa. Jag hade inte sett den förut, men fy vad bra den va! En riktig kärleksfilm där det pirrade i magen många gånger! Slutet = nja. hehe...

Erika kanske kan få sluta tidigare sen. Hoppas det. Vi måste ta nattbussen in till stan som går 03:42 från mig. Tidigt värre! Men annars kommer vi inte till Arlanda i tid. Där ska vi växla pengar också. Om det nu funkar ;-) Hoppas det.. Men det står att dom ska ha öppet i alla fall. Annars får vi leva utan pengar ett tag. Hrm..



Älskling, jag längtar efter dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0