Snart!

Älsklingen hade mejlat imorse. (glaad) Han säger dessutom att han ska försöka ringa mig på Skype ikväll (?). Frågan är just då, kväll för honom eller kväll för mig? Iofs är klockan redan typ fem hos honom. Så jag är inloggad på Skype och ska sitta här vid datorn hela dagen tills han kommer. Eller åtminstone mejlar och säger att det inte gick så bra :-) Men han ska ringa!!!!! (glädjehopp, skrik och sånt där)


Annars är det faktiskt soligt ute har jag sett mellan gardinerna. Så när samtalet är över ska jag ta mig utomhus. Kanske hinner jag till Akademibokhandeln innan dom stänger så jag kan köpa en bok. Som jag ska läsa när jag solar, eller skuggar mig. Beror på huuur varmt det är...


Jepp, dubbelkollade tidsskillnaden och den är sju timmar på sommaren..


Byee

Kommentarer
Postat av: Milla

erkänn att du saknar mig liiite! i miss you.

2007-08-05 @ 16:48:00
URL: http://kull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0