Sol och sushi

Awww... En av dom skönaste och bästa dagarna den här sommaren.

1. Älsklingen ringer mig! :-D Iofs ringde han från Skype till min telefon så jag hörde honom typ ingenting. Så vi fick avsluta samtalet på msn.. men det var inte illa det heller. Första gången på två veckor som jag hörde hans röst. Jaiks vad det har gjort ont..

2. En kompis, tjej, kan inte nämna hennes namn av anledningar av läsare. Hon kom hit till mig på Gärdet. Sen låg vi och solade i tre timmar. Det var nog ett av mina rekord faktiskt. Hade flera tidningar och korsord att lösa. Det behövdes för att jag inte skulle bli rastlös. Har inte hunnit granska brännan ordentligt än, men lite färg har jag nog fått. Efter tre timmar :-)

3. Efter solningen tog vi oss till Rice på Nybrogatan och käkade sushi. Gött!

4. Promenaden hem var också skön...

Nu ska jag varva ner efter den här slappa sköna dagen med att kolla på tv. Typ nån film om det går nån...


Javisst Milla, I miss you much!!!
Kul anekdot: Milla från Grönan slutade och åkte till U S and A för att vara aupair. Och i samma grupp finns en tjej som kommer från samma stadsdel som mig i Eskilstuna. Så vi har gått i samma skola typ alla år :-) Och hon visste vem jag var också.


Ska leva på mitt Älsklingssamtal ett tag nu.
Njuta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0