Spiderpig!

http://www.youtube.com/watch?v=_2uZkae8ra8

Spiderpig, Spiderpig
Does whatever a spiderpig does
Can he swing from a web?
No he can?t cause he?s a pig
Look out
he is a spiderpig

Nu blev jag sugen på att se Simpsonfilmen.. Kanske ska locka med mig ett byte imorgon och se den. Eller vänta tills jag får lön =) Haha!
Behöver faktiskt spara så mycket pengar som möjligt. Speciellt sen jag och Erika antagligen kommer flyga utomlands snart! Vore sååå skönt! Hoppas priserna bli billigare bara.. Hoppas!

Var och hälsade på på Grönan idag. Eller jag tog en cykelutflykt och så stannade jag till där och hejade. Men det var så fyjävulskt med folk så jag stack bara till mattkastet och träffade Marcus och Bonnie. Sen cyklade jag hemåt igen, men stannade och handlade tarreingredienser på vägen. Gött!
Men nu ska jag se Heartbreakers på trean. Kanske zappa över till American Pie 2 i reklamerna..

Btw. En incident har gjort att jag har skaffat lösenord till min bilddagbok. Om du inte är inloggad vill säga! Så den som är värd att få lösenordet, kommer få det. Om du inte frågar mig, men då är du antagligen en så bra vän till mig att du kommer få det.. Jag vill inte ge det till några creep. Som.......


Imorgon är det två veckor sen Älsklingen åkte. Och på tisdag är det två veckor tills han kommer hem! Och han har fortfarande inte ringt! Jag har alltså inte hört hans röst på två veckor... Aj i hjärtat.

Sov gott sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0