Två dagar kvar till Lefkas!

Igår kom det släkt och sånt och fikade på Perkus födelsedag! Sen åkte vi och bowlade några stycken. Så mycket discobowling kanske det inte var, ljudet sög :-) Men Perk vann. Mest rätt eftersom det var hennes födelsedag. Jag tror jag kom trea.. Men jag kan avslöja att spelet fösämras avsevärt efter en öl. Shittans alltså! Jag brukade äga alla i bowling (till och med Älsklingen), men igår gick det inte.. Hehe.
Efter bowlingen var klockan över tio. Så det var inträden på typ ställen. Så vi satte oss på Perrongen och tog några cider. Sen handlade vi hamburgare och tog tvåbussen hem. Helt lugn och skön kväll..

Dagen har jag inte planer för. Jag vet att jag måste tvätta två klänningar i alla fall. Som ska med till Lefkas! Woho! Så skönt det ska bli!!
Soff åker till Turkiet idag, med tre andra blondiner. Härlig resa dom kommer få, med tretton turkar på ryggen! Haha!

Men men.




Jag började saknar min älskling så grymt mycket igår.. Det gjorde riktigt ont, ont, ont..

Kommentarer
Postat av: Soff

Tack för igår strump! =) Hoppas att ni får en superskön resa! Snart gäller det! Ska försöka att bara ha tio turkar på ryggen..haha ;D Puss älsk! Höres när ni är hemma <3

2007-08-11 @ 10:39:51
Postat av: Susanne

Hehe jag tänker ju hålla alla dörrar öppna ;).. men jag kan nöja mig med hånglet på dansgolvet.. resten skulle bara vara plus i kanten =P

2007-08-11 @ 21:43:23
URL: http://suuussi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0