20 dagar kvar

Veetade bort håren på benen. Tog ett tag. Mitt hår har fått väx friskt de senaste månaderna.. Åkte sen ner på stan för att hitta ett par shorts. För mina egna har nog min syster lagt vantarna på. Morr. Hittade inga på Stadium. Say what? Knepig affär som inte säljer shorts för tjejer. Bara såna där tighta plastgrejor för 500 spänn. Typ korta jazzbyxor. Så jag gick till H&M och köpte ett par korta tighta såna där jazzbyxor för 150 istället. Med band man kan dra åt så dom sitter fast under knät.
Nu måste jag bara ha en topp till..

Vi ska spela halv 10 ikväll! Lilla sent :D Kommer ju inte vara hemma och sova förens efter elva säkert. Men det ska bli superkul!



Har beställt hem en av Älsklingens julklappar nu.. Mer säger jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0