AJ!

Jag är världens dummast klant! Igår var jättetrevligt! Maten var supergod och Ida är alltid kul. Sen får jag för mig att jag ska ut och dansa med Erica. Ganska full (tror jag) traskar vi till tunnelbanan. Ida ska hem. Jag borde stannat hemma.. Känner att jag mår dåligt och jag och Ida går ut på den andra sidan av tunnelbanan. På väg tillbaka ner igen ramlar jag i rulltrappan! Den är avstängd som tur är men jag skadar mig skapligt. Slår i huvudet. Så jag minns ingen från igår efter att jag gick hemifrån.
Ida berättar: En kille ser att jag ramlar och han bor i närheten. Så han hämtar papper och en filt som jag får ha. Ida ringer till sin syster och hennes fästman. Hennes syster är nämligen skutsjuksköterska. Tur för mig. Dom får hem mig och tepjar ihop mina jack i huvudet. Sen sover vi. Ida väcker mig en gång i timmen på grund av hjärnskakningen. Vaknade vid sju och hade så jävla ont! I huvudet och på benen. Tar då av mig stumpbyxorna och upptäcker mina sår på benen. Dom där kanterna på rulltrappan du vet. Dom har skurit mina ben! Så jag ser helt slizad ut.
Vaknade igen vid elva och Ida tvättade mina sår. Bästa vännen alltså! Tejpade igen dom djupaste såren och lämnade mig så jag kunde sova vidare.
Har legat i halvdvala i sängen hela dagen. Käkade nyss några strips men det var inte så gott..


Så den här dagen vill jag inte göra om. Fy fan alltså..
Kommer nog ha ont i huvudet några dagar. Kommer inte gå till skolan. Bara ligga och vila.. Saknar verkligen Älsklingen nu. Behöver honom. Men han kommer inte förens imorgon bitti.. Fuck!



Hur var din gårkväll?

Kommentarer
Postat av: erk

men ooooooh my god!!! lilla klantis. shiiiit, kunde gått riktigt illa. jäklar dig. måste ta det försiktigt lilla stora syster. värre än mig ju :P hoppas allt är bättre nu. ringer dig imorn. kärlek

2007-12-09 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0