Älsklingens bilkörning!

Igår hämtade Älsklingen upp mig för att vi skulle hem till hans familj och fira hans plastpappa. Och så körde Älsklingen såklart. Vilken jag vanligen brukar, men nu hade jag druckit dagen innan och det var hans mammas bil. Jag höll nästan på att dö två gånger! Först var han ute i väggrenen och körde. Dock i 50 med ändå! "För han ville inte krocka med en bil". Vi mötte inte ens någon bil.. Hmm. Fem sekunder senare så ska han till vänster i en korsning och han ska lämna företräde. Det kommer en bil som kör ganska sakta men som varken blinkar höger eller vänster. Och Älsklingen kör ut i vägen! Precis framför den andra bilen! Jag kommer inte ens ihåg hur han bortförklarade den där händelsen, man han var livsfarlig! Han kommer inte få köra mer. Han borde överlåta sådant på en person som kan köra bil - alltså jag.


Jag har världens största blåsa på min tunga.. Den gör sviiiinont! Får ibland blåsor när jag äter popcorn. Och jag som nästan är beroende av popcorn! Men att få en blåsa är nog bästa bantningsmetoden. Jag kan knappt äta någonting, för då dör jag av smärta. Sen är jag inte sugen på att äta varken godis eller mat för den delen. Men jag hatar blåsor. Ta bort den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0