Äntligen!

Nu har jag fått svar på en av praktikförfrågorna som jag skickade ut! En man ringde nyss från en av tidningarna och vi bokade in en intervju på onsdag! Så hoppas det går bra!!
Så nu måste jag läsa in mig lite mer om tidningen så jag inte kommer dit helt ovetande om vad jag sökt. haha!

Helgen börjar bra alltså.

Har handlat hem mackaroner. För jag ska stuva dom och äta tillsammans med mina hemmagjorda köttbullar från igår. Och så köpte jag hem lite snask.. Ska kolla på tv och ta det lugnt ikväll. Och börja plugga ordentligt till tentan imorgon. För den SKA jag få VG på. Måste... Eller för min egen skull alltså.



Jäkla skönt med en intervju inbokad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0