Dan före dan före..

Det löste sig med tågproblemet igår. Skönt. Eller tur för Älsklingen ;-)



Pappa skalar potatis. Mamma stryker dukar. Lisa läser en bok och jag sitter vid datorn. Snart är det jul alltså. Farmor och farfar kommer och käkar lunch med oss i dag. Har nog inte träffat dom sen i somras eller nåt.. Men men. Efter det ska jag till Tunapark igen fast den här gången med mamma. Hittade en grå stickad klänning från Vila där igår. Supernice! Och en ny halsduk.. Min gamla var skabb.
Imorgon vet jag inte vad som händer faktiskt. Luffar runt lite kanske. Väntar på att "saker" ska hända. Har inget planerat i alla fall.
Skulle vilja gå på bio ikväll. Men har ingen att gå med. Lisa ska gå med sin kompis och jag får nästan inte följa med. Och då får det va..




Nu ska jag smyga ner i Erikas garderob och sno kläder. Fast hon har kanske gömt julklappar där... Damn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0